"Osoba będzie odpowiedzialna za:
- opracowywanie i prowadzenie szkoleń dla zespołu sprzedażowego (przygotowywanie programu, materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń, nadzór nad stopniem wykorzystania wiedzy przez zespół sprzedawców)
- wsparcie przedstawicieli medycznych na sali operacyjnej i podczas wizyt handlowych.
- opracowywanie materiałów promocyjnych.
- współtworzenie strategii sprzedażowej dla poszczególnych grup produktowych (proponowanie programów rozwojowych, wypracowanie wszystkich elementów niezbędnych do wdrożenia w/w programów, monitorowanie efektywności zaproponowanej strategii)
- kontrola budżetu marketingowego
- zbieranie, analiza i przetwarzanie danych rynkowych; przygotowywanie i nadzór nad udziałem firmy w konferencjach i sympozjach krajowych i międzynarodowych; współpraca z osobami opiniotwórczymi w środowisku medycznym (stowarzyszenia krajowe i naukowe towarzystwa lokalne) szkolenia dla zespołu sprzedażowego
- analiza danych rynkowych."
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz